You're not easy to love

Sitter här hemma & laddar ner låtar till iPoden för imorgon, imorgon blir det skola, fast egentligen inte. Det är friluftsdag imorgon. Blir Fjällnora eller  vad det heter. Och jag har paxat Parker i bussen så tro inte att ni kan få något. & Parker, jag har paxat fönstret. Så. Glöm aldrig när Daniela nästan skjutsade mig till akuten för att vissa kastade mig i en buske och jag börja förblöda? Glöm aldrig heller att du tog sönder mina sprillans nya leggings som var det ända jag var glad över att jag hade köpt den sommaren? Glöm aldrig. Aldrig.

Kommentarer
Postat av: vem vare??? vem vare som fakking kasta nadia i busken?? va ska jag göra med mina fakking leggins????

.

2011-01-26 @ 22:56:13
URL: http://parkers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0