When a man loves a woman

Efter en jätte rolig dag? med möten och huvudverk åkte jag hem till Hanna. Först var man otroligt psykad, men sen så gjorde Hanna mig glad. Vi kämpade med min header i kanske tre timmar, när vi tänkte ge upp kom vi på en sak. Såklart förstörde en enda bokstav det hela så Hanna som egentligen måste plugga gör om allt nu, jag vet att jag är jätte jobbig. Allvarligt, haha jag blir faktiskt jätte ledsen pga.. mig själv. Men men.. Linda lagade såklart god mat, kyckling med potato jao! Gott, nu ska jag ner och hitta på något.
Tack så mycket för alla fina kommentarer, jag blir jätte glad <3 You guys rock!


Kommentarer
Postat av: Hanna

<3

2011-01-19 @ 20:03:38
URL: http://hannag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0