Touch the ground

Hej på er, är hemma hos mormor och morfar. Kom hit för någon 40 minuter sen. Har bara tittat på Förhäxad med morfar. Fick utslag i skolan idag, fick det igår kväll när jag skulle sova också så här har ni ju världens bästa apotek, fullt med krämer & grejer! Så nu mår jag bättre. Armen blev ju röd och börja svälla upp! Borna ringde precis, pratade med honom också.. dagen var ganska okej, på basketen hade vi Lasse och Zlatan, Zlatan hade jag inte träffat på länge, han ville whatsup'a mig, haha, berättade allt och lite till.. han sa när jag var lite mindre, var tolv kanske, han sa "kommer du ihåg när du var liten och du sa, hörru vi ses om ett år? Det var mitt första år med damerna, kommer ihåg ditt självförtroende". Det gjorde mig ganska glad, men det fick mig att tänka vad som hände. Hittade den här gulliga bilden på mig & Gita! Frankfurt 2009.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0