The fan

Såhär ser utsikten ut i lägenheten i Toronto, det är lite jobbigt när man ska titta på TV eller spela dator för den där solen som är ute hela tiden.. Man har iallafall HELA stranden framför sig. Det här en utav dom tuffaste månaderna kan jag säga, men på något sätt saknar jag allt. Om mamma hade varit med hela tiden. Jag skulle egentligen vara född där. :) Hej på kanadensaren Nadia. Jag har faktiskt varit i Canada flera miljoner gånger, pågrund av många själ, så jag tillbringade en ganska stor del av min barndom där. Jag har alltid sagt att Canada var som mitt andra hem, och när jag gick i sexan ville jag gå i college där, nu har jag ju ändrat mig så klart. Men där fick ni Canada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0