Speechless

Godnatt! Ska titta på CM nu, sista minuterna, älskar det här avsnittet, det finns fullt med bra quotes & poems i den. Har precis lackat klart naglarna, genomskinligt lack med rosa & lila glitter i, älska Sally Hansen's nagellack alltså, bäst, men kletigt värre! Imorgon efter skolan så ska jag, Olivia & Julia äta på Fugu, så jag kommer hem lite sent, sorry for that! Jag har en fet bildbrist, men imorgon kommer det nog flera bilder för Julia har en sånhär ny liten Xperia med tangentbord som har fetaste kameran, ska sno den från henne. Okej Julia? Sleep tight guys, OMG Criminal Minds läste precis ut en jätte vacker poem som jag fick där ifrån förut & klottrade ner på min arm förra veckan, och i mitt skrivhäfte i skolan idag.. plus i bloggen någon dag sen.. Åh. Så vackert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0