She won't believe me

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag & Hanna tittade på Gudfadern 2, ville se trean efter ett tag eftersom att Al gjorde filmen tråkig.. hans acting har utvecklats så mycket under åren att jag ville titta på den han gjorde när han var gammal.. Iallafall, jag har precis försökt att fixa reportaget som jag & Maria har gjort, riktigt mission, en bild åker dit, texten svänger till höger.. kaos. Men det löser sig. Jag fixar't. Imorgon kommer mormor och morfar hit lite tidigt för en lunch så nu är det väl dags att sova. See you guys tomorrow! Or today.. I guess.

Kommentarer
Postat av: sofie

inte lika fin som dig beautiful

2011-01-23 @ 00:33:55
URL: http://sufiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0