Nieceom ko

"Latch" dag, började med språk, sen blev det Vampyr & Vampyr. Det blev chicken bits till lunch på McDonalds med Chäzz och Maria. Efter det bombade klassen med så mycket hat för min lavashak, men Shajwan & Nadia gillade det. Alltså snälla härja inte, palla säga usch vad äckligt O MAJ GAD för något ni inte ens här ätit, sen ni vet att ni gillar det men för att impa på alla och smälta in spottar ni ut det och sköljer munnen med vatten och tvål? Det är ni som blir äckliga i detta fall, haha. Mamma hämtade mig någonstans vid tjugo i ett, vi åkte till Arken Zoo och köpte lite saker till Talah där jag explored a dead mouse! Jag sa till dom och dom tog den i svansen och la den i frysen så den skulle dö ordentligt? What? Okej. Kom hem, rastade Talah & ringde morfar ang. LA. Han vill komma för CJ's graduation :) Proud uncle. Jag hänger meeed. Wiho, LA med morfar! Bästa känslan när man ser your dearest uncle ever stå där och vänta på dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0