Lullaby

Goddag, eller? Har jobbat stenhårt (nej) i skolan idag, jag jobbade inte stenhårt men jag försökte och jag klarade allt och lite till, allt gick med ett flow idag. SO, engelska, matte & astronomi. Jajamensan. Koncentrerade mig och skrev ner allt jag behövde skriva. Känner mig bra, jag. Kom hem för en halvtimme sen, så lång tid tog det att komma hem. Blev McDonalds igen, jag bryr mig inte, okej? Jag är ung & jag ska leva mitt liv, jag bryr mig inte hur dåligt jag äter. Låt mig vara era Anna Ankor wannabe's. Nu ska jag göra mina läxor, glosorna kan jag sådär, det är bara en 40 sidor kvar tills jag är klar med SO:n. Juste, vi fick läxan idag & tydligen "behöver vi inte lära oss något", har han något fel? Jaja, dagens feta plus är att det är bara 9 km från vart jag bor till Hollywood Blvd, tack för den, det är typ 10 till skolan. Jag skulle checka för att jag ska jogga ända dit, vem då? Nadia!? Ja juste, Nadia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0