Khorshidet garm

Hola. Det har varit en väldans lång dag ska jag säga. Efter mitt sorliga inlägg åkte vi (jag och P) tillbaka till skolan och därifrån till stan. Fick med mig en tröja, kan visa på bild lite senare kanske. Efter ett tag åkte vi hem till P där vi skulle fira henne med lite tårta, fick ont i magen så det blev inte så mycket tårta för mig. Shajwan & Olivia kom, vi hade det roligt, sen var det dags att åka hem! Nu har jag ätit Yakiniku och sushi, nu är det bara miso soppan som är kvar. Och när jag är klar med det ska jag ut med Talah! Och där nös jag. Onam shod sabresh. Fråga mig inte varför jag skriver så mycket på persiska. För jag har inget svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0