I've seen nights full of pain

Nu ska jag sova, imorgon vet jag inte hur mycket jag kommer uppdatera för jag ska till Parker & äta tårta. Sen ska jag hem, Gu' så kul, äta tårta & åka hem. Jag är lite lack på henne, så förlåt min uppkäftighet. Nejdå, men varje gång jag tänker tillbaks på den dagen vi vandrade flera kilometer med Daniela & klassen blir jag helt röd i ansiktet och det kommer rök ur min vänstra näsborre. Men om vi ska prata om några bättre nyheter så åt jag på Fugu idag, jag, Hanna & mamma. Det var så kul, vi pratade om ganska mycket vi, sen blev vi mätta och frös ihjäl oss. Nu ska jag fortsätta ladda upp lite låtar på iPoden, så vi ses imorgon antar jag! Någon gång iallafall. Man nemikham dashta ro khosh o khali, asheghe oon ahoo boodam ke koshti.

Kommentarer
Postat av: parker

jag sa faktiskt att jag kunde fixa dem!!!!!!!!!!!!!!!!

och dessutom så är de lagade nu...

2011-01-26 @ 23:11:35
URL: http://parkers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0