Fereshteye roye zamin

Har inte gjort en "Veckans missbrukning" på länge känner jag! Väldigt länge, några månader. Har inte använt den kategorin flitigt, va? Veckans missbrukning får bli den vackra flickan född nittonhundranittiosex. Hon heter Hailee Steinfeld. Hon är faktiskt min nya inspiration. Min nya "role model" kan man ju säga. Jag ser upp till henne och uppskattar allt hon har gjort, inte bara hennes en enda film hon har spelat i, men allt hon gjorde för att komma dit. Hon förtjänar Oscarn' och om hon inte får det, kommer jag tjata resten av mitt liv. Så hon är min "Veckans missbrukning", eftersom jag konstant googlar henne och lär mig mer saker om henne. "Isn't she lovely, isn't she wonderful?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0