Faryad

Kom precis hem från någon Thai resturang, ni vet där bakom Åhlens & framför Royal bion? Där åt vi. Ganska så god mat, åt jätte mycket för att stay mätt hela dagen. Jag vet att jag skriver som Sara Montazami, min svenska suger tyvärr. Hade det jätte kul, vi pratade om så mycket. Typ att våran kompis (som vi åt med) dotter har träffat jätte många kändisar, inte undra varför, dom bor i LA. Hon hade till och med fått välja vilken orm Nicolas Cage skulle köpa! Hon hade kommenterat på hans acting, och han gillade henne så hon fick välja en orm hans barn skulle få. Sen hade Kevin Bacon gett henne en ;) också. Asså nej, jag orkar inte. Tyvärr. Det var bara två av alla grejer. Förresten så spelar hennes dotter i Sweet November, ni vet den filmen Charlize Theron & Keanu Reeves spelar i? Ja, välkommen till mina vänner. Asså. Här får ni en bild på mig som jag tog för någon timme sen.. såhär ser jag ut när jag ska se ut som en anka, jag åt anka idag, visste inte ens om det tills jag skulle äta portion nummer två.. då läste jag vad det stog. Disgusted.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0