Don't give up on your dreams

Känslan är tillbaka. I'm back. Jag vet inte hur eller vart jag ska starta, men tro mig. I am back. Jag kommer att lyckas. Jag ska lyckas. Ni vet inte hur bra det känns att ha ett mål i livet, ni vet inte hur det känns att älska. Det är en tuff bransch jag har valt sen fem års åldern, men jag vet konsekvenserna & jag kommer göra allt för att nå dit jag vill. Om ni har en dröm, tveka inte. Jag har alltid hatat "dream big, never give up, dreams do come true", för visst känns det som "det är lätt för er att säga", men do dream big and never, ever give up.. "If I can make it there, I can make it anywhere." - Frank Sinatra

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag är så stolt över dig <3

2011-01-16 @ 22:55:17
URL: http://hannag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0