Dagens outfit

Inget märkvärdigt men jag har ju tid, så varför inte slänga upp en sånhär? Ni som känner mig vet att jag aldrig pallar ta på mig värsta grejerna. Det går som humöret eller hur man säger. Är jag trött, mjukisbyxor. Känner jag mig glad, lite finare än mjukis byxor. Är jag mysig.. så kör vi på stickat från H&M! Så ja, tröjan eller mjukisen är från H&M, köpte den förra vintern. Byxorna är från Forever 21. Sen har jag "på mig" mina favoriter, Fahrenheit från Christian Dior, och Axe någonting, hittar inte namnet. Jag är trött på tjej parfym, har alltid haft manliga grejer sen jag var liten, vet inte varför. Det började väl för att jag var en tomboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0