Dag 44 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?

Dag 44 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
En bild från Januari 2010, och en bild från sista december 2010 tror jag.. tagna i LA & Dubai. Ja du, har jag förändrats? Om man tänker på utseendet har man väl gjort det.. klippte håret ganska så kort i Toronto. Det är väl bara det? Annars om man tänker på själva mig så har jag väl ändrats ganska mycket, jag tänker väldigt mycket mer än förut, och jag försöker bli en "bättre människa". Inte för att jag kanske var dålig, men liksom bli bättre. Lite svårt att förklara. Iallafall så har jag mer mål nu än förut, vilket känns jätte bra, så ja, jag kan nog säga att jag har förändrats, lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0