Dag 43 – Ditt favoritplagg?

Dag 43 – Ditt favoritplagg? Jag har något.. men jag vet inte vad det är. Jag har nog två. Eller tre, om skor ingår? Vi tar skorna först då. Här har ni mina Vans Prison Issue #23, älskar dom mest. Det är nog det bästa köp jag har gjort i mitt liv. Använder dom flitigt när det är sommar, och dom passar allt. Den andra är en tröja med Al's ansikte på, jag var tvungen att köpa den, hittade den i Hollywood. Inte världens bästa bild på mig men.. den går också med allt typ! Sista, som jag inte hittar en bra bild på (tog den från Google nu) är min good ol' Goodfellas t-shirt. Den passar också med allt! Helt shookt. Men men, där har ni mina favorit plagg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0