Dag 42 – Din favorittid på året?

Dag 42 – Din favorittid på året? Det var vintern, men vintern kan dra åt.. hahaha. Det var vintern för att jag tyckte att det var mysigt. Eller vet ni vad? Sommaren & vintern är nog mina favorit årstider. Jag tar tillbaka det där med att vintern kan dra åt chelväte, för nej, den ska inte göra det. Det som är så mysigt är jul shoppingen, och filmerna. Musiken. Kärleken. Men filmerna är bäst (och kärleken, hallå), jag uppskattar dom så mycket. Kärleken menar jag då hur uppskattad du känner dig, liksom. Det är så kul att få julklappar & kramar åt höger och vänster. Jag hade en bra jul, jag. En gammal (inte gammal, men liksom att ni har sett den.. gammal.) bild ni har sett förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0