Dag 39 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?

Dag 39 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Jätte svår fråga, men ändå inte. Jag tror nog det som gör mig annorlunda än alla andra är nog att jag alltid är mig själv. Sorligt nog så är det väl det som skrämmer bort vissa, hahaha nej men jag är alltid mig själv, jag förstår inte grejen med att försöka vara någon annan för att.. ja, för att vad? Sanningen kommer väl alltid att komma fram någon gång. Om inte folk kan acceptera ditt riktiga jag/dig är det väl deras problem, det kommer alltid finnas någon som älskar dig. Och dom älskar dig för att du är dig själv. Det andra är nog att jag har mål i livet. Jag vet vad jag vill. Jag vet inte hur det gör mig annorlunda än alla andra men.. Jag vet inte om mina två förklaringar nu gjorde mig unik/annorlunda, men jag tycker det iallafall. Vad tycker DU gör MIG unik/annorlunda? I'd like to know :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0