Dag 31 – Mina ambitioner

Dag 31 – Mina ambitioner
Mina ambitioner. Shit. Här kommer den frågan med svaret som får alla att flina. To be the youngest to win an Academy Award for leading role. Jag vet att det aldrig kommer hända, jag vet det. Jag trodde det skulle hända men det kommer inte göra det, för nu sitter jag i Sverige och vet inte vad jag ska göra. "Ja, men Nadia du måste göra något själv, priset kommer inte falla i dina händer", nej jo jag vet men Uppsala kommer inte ta mig dit jag vill, även om Uppsala är en start, så är det inte det jag vill. Och folk får acceptera mina åsikter. Regissör ska jag också bli. Nej, vet ni vad mina ambitioner är? Att leva ett hälsosamt och bra liv, med en bra utbildning. Så får det bli. Jag får ta och röra mig i morfars önskningar känns det som. Warner Bros. nya lawyer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0