Dag 30 – Det här saknar jag

Innan jag sover så.. Dag 30 – Det här saknar jag.
Jag saknar min familj. Jag vet, jag var med dom för en vecka sen men inte så. Typ helheten. Jag älskar alla family reunions vi har back home i Ottowa & Toronto hos min faster & kusiner. Mina kusiner & farbror kommer från LA, vi kommer från Sverige, kusinerna kommer från Madrid, alla kommer från olika håll & då samlas vi :) Det är så roligt. Det saknar jag. Jag önskar det kunde vara så hela tiden. Vi är en galen familj, du kommer inte klara dig en sekund med oss. Du kommer se stolar flyga runt, du kommer se jag och mina kusiner & farbror (fasters man) ha krig klockan ett på natten med nötter, kasta i varandras huvuden och ögon tills faster kommer med en toffla och slår sönder oss, du kommer få höra massor med läskiga berättelser, du kommer se oss slänga i varandra in i vatten spridaren och ha vatten krig, du kommer se oss kasta basketbollar på farbrors bilar så han börjar gråta, du kommer se oss skrika och tävla över vem som har mest hår på armarna, du kommer se mig och mina kusiner ha en roadtrip med farbror, du kommer se mig och CJ där bak skrika eftersom att vi torska på Ninja och vi skyller på varandra eller på farbror som körde för klumpigt, du kommer se mig bli jagad av min kusin på gatan, du kommer även med min omogna farbror bryta dig in hos grannen och försöka kasta in varandra i deras pool, du kommer se oss sitta sent på kvällen, äta melon & läsa böcker ute och prata om gamla minnen, titta på gamla foton och lyssna när syrsorna låter. Mr. White socks, CJ & Farbror HAHAHAHA titta på hans min, asså jag dör för honom. Det där var innan kriget startades. Hahahaha sista bilden är också rolig, Rad leker stolt i sin nya familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0