Balboa

Som ni kanske märker orkar inte jag blogga idag, är jätte trött, har varit i sängen hela tiden och bara vilat och redigerat bilder. Är lite irriterad på att jag inte har Kanal 9, jag har väl det någonstans men hittar det inte, men såklart har Hanna den kanalen! Enjoy Al, Hanna.. enjoy Al.. Snart ska mamma hämta sushi som kommer säkert göra mig piggare, och sen kommer Hanna hit & då blir det Criminal Minds. Gårdagens CM sög, hade redan sett den där kanske en-två gånger redan. Sen kanske det blir Heat? Har inte tittat klart på den filmen, fick den i LA, tittade på den på vägen hem men jag somnade haha. Anywho, har ingenting för mig. Just nu är en One Piece på önskelistan, och något roligt spel. VARFÖR tackade jag nej till en One Piece? Allvarligt, vad tänkte jag med!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0