And when you smile

Vi såg Little Fockers, äntligen! Jätte rolig film, blev så stolt över min idol. Nu är jag hemma och ska snart lägga mig, eller snart och snart.. blir väl om någon timme, jag har saknat min älskade dator. I have nothing else to say. Bara det att barnen i LF är lyckligt lottade! Det är stort att få spela med Robert De Niro, men att få spela med Blythe Danner, Dustin Hoffman, Ben Stiller let alone Barbra Streisand!? Helt sjukt ska jag få säga. Tyckte att barnen gjorde att jätte bra jobb. Tycker att filmen är värd att se, den var inte bäst, men du kommer inte få se så många legender i en och samma film på bio varje dag. Det var HELT AMAZING att Harvey Keitel också spelade med i filmen! Blev jätte glad.
Det går tyvärr inte att ladda upp en bild.
Edit hittade en bild, jag & en barfota Dustin Hoffman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0