<3

När jag ska leka turist i LA så går jag vid stjärnorna, Walk of Fame som det heter, och bara glo. När jag gick runt där, hittade jag Robert Duvall's stjärna, och jag blev så glad! Det var nästan som en lättnad att hitta hans stjärna. Det andra roligaste är att gå till deras vax museum, men det gör jag inte för att leka turist, dit går jag varje gång för intresset jag har, jag springer runt och blir som en liten bebis i en godis affär. Eller hur den där meningen nu går till.. Jag kan svära att jag hade precis bilden på Duvall's stjärna, men nu får ni en bild på Bob's män som kanske var den roligaste italienaren i världen. Saknar honom. Han var så härlig! Han flörtade med Gita, hon kom från toaletten, och då stog han där för att hjälpa henne ner för tre fnuttiga trappor, buona sera signora, scuzi por favor watch the steps. Sen pussade han hennes hand. Yä. Jag vet att ingen läser men det är fint att skriva ner minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0