"Köket"

Orkar inte ens gå in på dagen idag, måste bara säga att jag har underbara lärare. Eller.. när dom vill vara snälla iallafall. Det blev McDonalds en gång till med tjejerna, jag och Mille satt kvar för alla andra hade lektion. Vi gick tillbaka till skolan & då blev det volleyboll hos Lotta med Mille. Hahaha, Berivan alltså.. Polisen kom för att hänga med oss, dom brukar komma för att lära känna oss elever, sen tittar vi från Lotta's rum, sen Berivan börjar springa, Agge ba, Berivan! Vart ska du!? AINAAAAAAA, SPRINGGGG! Och jag måste bara tacka Mille, Julia & Nadia. För att dom gör mig glada när det behövs, och Olivia såklart :) Och Ella. Och killarna, nej jag orkar inte mer. På bilden var det iallafall kram kalas. Efter skolan blev det East City med Julia, fick hem mig några tidningar.. Förresten, jag laddar alltid upp mina bilder jag har tagit på Facebook för att sedan ladda upp dom på bloggen, måste ni titta!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0