You can't start a fire

Så mycket som jag vill flytta till NY, så tillhör jag inte där. Jag tillhör hemma, i LA. Som de flesta av er vet, bor typ hela min familj/släkt där. Mest i CA. Så nej, jag har aldrig bott på hotell i USA.. förutom i vissa städer för evenemang. Men. Jag tillhör inte i NY. Så mycket bättre som det nu än är, så.. I don't belong there. I belong in LA. Jag vet hur man åker till Hollywood med bil, Staples Centre, Universal Studios, Disneyland, Santa Monica, Sunset Blvd, Hollywood Bowl, Hollywood Blvd, Glendale, The Americana, Santa Monica Third Street Promenade, ska jag gå vidare eller? Jag vet alla våningar i LAX, jag vet hur man kommer till parkeringen utan att komma bort, osv. Jag kan springa ut och jogga mitt på gatan utan problem, jag kan gå till Carls Jr och köpa fisk burgare, lemonade och pommes. Jag skulle kunna hämta en vän dit, och visa henne överallt. Allt hände där, jag såg Sly när jag var en bebis, Madonna sa att jag var söt, mitt hjärta är kvar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0