Yeah you bleed just to know youre alive

Heeeej. Tänkte bara mobil blogga nu innan jag sover. Börjar elva imorgon. Ska bli skönt och sova tio timmar. Sista dagen imorgon. Det firad med sushi och bio med mamma och Hanna. Nu sitter jag och twittrat. Har precis fått goda nyheter så jag är glad. Bara lite tjurig eftersom att jag inte vet hur man laddar min video kamera. Eller ja den jag andvänder, Bornas eller vems det nu än är. Måste kunna ladda den. Ska börja filma snart. Jag ska skriva ett inlägg om detta imorgon men jag ville bara fråga er om ni har några idéer om vad jag ska göra? Vad mina kort filmer (vi börjar där) ska handla om? Ni får gärna säga. Nu tar jag requests från er. Kom ihåg att det är en tjej det ska handla om. Ni kan skriva om det ni tänker på och om det inte riktigt går bra så vet jag att jag iallafall kommer att få inspiration av det. Tro mig, det får jag av nästan allt. Jag får det av minsta lilla grej, har faktiskt fått det av en lampa. Nej Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0