What about rain..

Innan jag sover, klockan är mycket nu, vill jag bara göra ett inlägg om någon som verkligen inspirerar mig. Många inspirerar mig, jag har kanske fem-sex som verkligen inspirerar mig, men nu har jag bara tid för en person. Alfredo James Pacino. Det är tack vare Al, jag är den jag är, det är tack vare Al jag försöker, det är tack vare Al jag vill, det är tack vare Al jag är nyfiken, det är tack vare Al jag är där jag är idag. Ingen kommer någonsin veta hur mycket jag älskar honom, och om jag någonsin älskar honom mindre, så vet jag alltid, alltid att han har en speciell plats i mitt hjärta. För han hjälpte mig hit. Han är min mentor. Hans mamma och hans morfar uppfostrade honom för det mesta, hans mamma dog när han var 21. Han ville bli skådespelare för att visa hans mamma och morfar vad han älskade. Hans mamma brukade tjäna pengar för att ta med honom till bion när han var liten. Allt han gjorde, var för sin mamma och morfar. Hans morfar dog också, innan han hann visa honom det han hade gjort. Han blev hemlös en tid, när han var sexton och han levde utan mat och han sov ute. Han håller tillbaka tårarna nu, när han är 70 år, när han pratar om sin mamma eller morfar. Han betyder så mycket för mig. I love you, "Sonny Boy." ♥

His only money came from tips; he was broke and homeless. 
"You learn to go without food," Pacino recalled. 
"I remember at one point I would sleep there at night on the stage. They had a lovely couch. It was very comfortable," Pacino replied.

"Arise fair sun, kill the envious moon who is already sick and pale with grief that thou her maid art far more fair than she. That's all you're going to get from me" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0