We're no Angels.

Hello! Jag vaknade för typ en och en halv timme sen, sov lite sent igår. Medans jag väntade på att alvedonen skulle verka, tittade jag på Muhammad Ali - Cleveland Williams på YouTube. Jag gillade inte matchen.. ett, för att Ali spelade, två för att det var på riktigt, var ingen Rocky grej det där alltså. Don't get me wrong, Ali är bäst, han betyder mycket för mig, men jag tycker synd om Cleveland som fick möta honom. Asså, Ali.. är ey larii. Jag blir alltid tårögd när jag ser honom. Han fick så många smällar i huvudet, även om han vann, att han fick Parkinsons, om ni såg min video igår, vet ni vad det är. En boxare får så många smällar, att man får en sjukdom. Men det, för mig, betyder bara att man är stark, och kämpar. Nu ska jag ta och duscha! Kommer tillbaks snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0