Shoe

Jag kan inte skicka bilder till min mail från mobilen! Jag har skickat flera, men de verkar inte komma fram. Så, ni får nya bilder imorgon. Jag åkte till stan med Ella för hon ville fixa sin piercing, men Darkwell var ju såklart stängt, så vi åt på Fugu isället. Vi letade efter en mjuk halsduk till mig, som skulle vara rund. Alltså, så man bara tog på den utan besvär. Haha, vilka ord jag andvänder. Aa, men till slut så hittade jag en från Gina, 149 kr. Såklart hade jag inte med mig mitt presentkort från Dimme och Vasso, men men. Får shoppa med det kortet imorgon. Vi åkte buss till F-hov och tittade på herrarna, matchen var skit keff, så innan tredje sluta sa Jannis att vi skulle ut på en promenix, så vi gjorde det, när vi gick buade alla, det hade blivit bråk. Såklart missar man det bästa. Men vi sprang tillbaka och tittade på. Sen efter typ en minut gick vi på en liten promenad med DJ Pauly D, hahaha. Bästaaa. Sen snackade vi om skolbalen, skiter i, jag ska faktiskt dansa med Janni. Vi gick vidare till Fyrisskolan där killarna hade match, de vann med typ 40 p. Georgios var domare. Bra där, Greger. Efter det stog jag, Ella, Niels & Elle och prata lite. De gick vidare till stan, men jag gick och åt sushi med älsklings mamma istället. Nu är jag hemma iallafall, har pratat med Ella lite på telen, hahaha dom dära... Hon letade efter gator med mig. Imorgon blir det match, Ella spelar, hela klassen spelar typ. Nu ska jag duscha, och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0