Pink helicopter

Ay. Sitter här nu och chillar. Eller aa, ligger i sängen med andra ord. Har precis ätit lite pasta, och nu ska jag duscha. Sen ska jag sova. Jag är jätte trött. Hanna har varit hos mig, vi åkte till Media Markt & tittade på datorer, och sen köpte jag ett stativ för min film kamera, ska börja ta allt lite seriösare nu. Vi frågade lite om iMac's, som jag önskar. Egentligen önskade jag mig en MacBook Pro, har en vanlig MB nu. Men jag vill ha en iMac för att redigera filmer, det är den bästa Mac en för det. Nu ska jag ta bort mitt nagellack, och duscha. Imorgon ska jag jobba! Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Borna

Jag tycker du ska börja pröva redigera film på din dator, se om du gillar det först osv. Din dator är jätte bra! jag försökte förklara det för dig, men tydligen förstod du inte. Sjukt bra att du har höga mål, satsa så! Du ska vinna en Oscar!



iMac 27" är enbart, ENBART bra att redigera filmer som behöver stark rendering. Annars är det ingen vits. Din MacBook klarar allt som du ska filma och rendera perfekt, lita på mig. Jag vet, jag har hållt på med sådant förut.



Gå in i, http://www.voodoofilm.org/ registrera ett konto, ställ frågor! fråga massor, ladda ner mallar hur man gör storyboards, läs andras manus, kolla på folks kortfilmer. Lär dig massor! gör ditt bästa. Och jag säger till dig, PRÖVA din macbook först innan du köper en dator för 20 tusen som kommer göra exakt samma sak!

2010-10-13 @ 00:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0