Not really gone.

Sup? Sorry för uppdateringen, men den här dagen har sugit. Klockan åtta, någonstans där, började jag att darra, jag ska visa hur, i ett videoklipp snart. Det var jätte varmt inne, men jag frös som om jag låg i en snö hög, började darra & hacka tänder. Hoppade in i sängen försiktigt, och Talah kom för att vakta mig medans mamma var på telefonen med någon. Mamma hämtade en varm flaska (typ Cola flaska, med skit varmt vatten i) & då blev jag bättre. När jag slutade darra, och mamma kom upp & tog över, gick Talah ner och sov. Hahaha, riktig vakt hund där alltså. Nu sitter jag bara och tittar på Oscar reglerna. Är jätte glad att Francis Ford Coppola ska vinna. Ja, han ska vinna något speciellt, som dom har sagt nu. Galan är i februari, och nominerings grejerna får man veta januari. Vill faktiskt "gadda" mig. Jag ska ha en gammaldags film kamera någonstans, sen vill jag ha "breathe" skrivit i skrivstil, någonstans. Kanske på fingret, som Rihanna har (inte samma ord). Film kamera låter konstigt kanske ni tycker, men Hanna vet varför. Det är är för min första kärlek. Och sista, säkert. Här visar "jag" hur jag skakade, big deal, haha men jag älskar den här scenen ändå så. Kommer ni ihåg när jag skrev om en utav de vackraste kvinnorna? Talia Shire? (Francis syster) Här är hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0