Leave

Allå. Sitter och tittar på Big Bang Theory just nu, fett kul. Den här Sheldon är helt.. aa. Nu ska jag gå på toa, sen ska jag lägga mig. Jag är förkyld, som vanligt. Hoppas jag kan andas genom näsan idag. HAHA. Hatar när jag inte kan göra det. Kan inte sova då. Förresten, asså undrar inte ni ibland om en person gör någonting för att du ska reagera? Jag har gjort det flera gånger, för att någon ska bli avundsjuk, jag har sagt att något ska hända, att jag ska göra det här eller något, och då trodde jag det skulle hända, men det blev hinder grejsimojs, ni fattar säkert ingenting nu, men palla skriva något, för att jiddra. Speciellt om det är ett "känsligt" ämne. Palla, fattar inte ens själv vad jag kommer skriva snart, så jag ska sova nu. Den här Oscar statyn är över 20 år :) Fellfell. (Peppar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0