Just the way you are.

Fakta.
Jag sov aldrig efter mitt inlägg. Nej, jag kunde inte. Istället låg jag och höll på med min mobil. Nu ligger jag i sängen igen och försöker ligga på ett sett som inte kommer att göra ont. Allvarligt, jag kräver antibiotika. Jag lagade pasta till Talah, och mig, men gissa vem som fick mer? JO, TALAH. Jag hällde hennes pasta i skålen, hon åt och åt, sen åt jag, då åt hon fortfarande, när jag var klar åt hon fortfarande. Jag blev fett arg, haha, jag var hungrig. Men men. Hon äter bara pasta eller kött, eller ris, inte hundmat. Hon mår inte bra, för att Borna har flyttat ut. Jahapp. Kul för dig. När jag flyttar då? Då kommer hon säkert bli glad. Iallafall så är jag sjuk också. Pumpade precis lite musik, nu har jag ingenting alls för mig. Jag vill gå ner och fixa något att äta, men det kommer ta en kvart för mig att gå ner. Vad väntar jag på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0