In the name of love

Hejhej. Jag har varit i sängen de senaste timmarna & tittat på Curb your Enthusiasm. Snart ska jag iväg till mormor, morfar är i Iran, så vi ska mysa med mormor så hon inte är ensam! Jag mår inte alls bra, får se hur jag kommer in i bilen. Asså okej, jag härjar, skriver i varje inlägg hur jag ska sitta eller komma upp. Shizzle putz, vem bryr sig? Jag tror inte jag kommer kunna blogga så mycket idag, eller imorgon, vi får se hur jag känner. See, there you have it again. Varenda gång, Nadia.. every God damn time. Alltid min hälsa. Haha. Titta på klippet, jag har inte skrattat som jag gjorde när jag såg detta på länge. Sådär såg jag ut igår, när jag köpte mitt iPhone skal. Sådär är jag alltid med grejer som ska öppnas. Sen när någon annan öppnar det, är det lätt som en plätt. Palla. Hanna, titta, du kommer gilla det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0