I'm gonna tell you something you already know.

Hejhej. Har precis tittat klart på filmen. Började gråta haha som vanligt. Filmen var ingte ens sorlig men jag gråter alltid när jag tittar på ett mästerverk. Fan nu pruttade Talah i mitt öra. Aja men iallafall så mobilbloggar jag just nu så det blir inga bilder. Jag är väldigt sömnig så jag ska lägga mig nu. Just My luck så har mamma lagt sig så jag måste komma ur soffan själv. Kommer inte gå bra alls. WWRD? (what Would Rocky Do?). Godnatt allihopa vi hörs imorgon då jag inte ska praoa heller. Hoppas verkligen jag kan få antibiotika imorgon. Inget jag vanligtvis ber för men nu KRÄVER jag det. Godnatt för femte gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0