I'll never let you apart

Efter mitt senaste inlägg väntade jag på Hanna och hennes morfar som skulle hämta mig, och på parkeringen skrek någon Nadia, och efter en kvart så fattade jag att det var min älskade syster Vasso. Hon är så vacker, peppar, peppar, salt och peppar. Åh vad jag älskar henne. Efter att ha pratat med henne i några minuter så åkte jag och Hanna till stan där vi åt sushi, gick runt och tittade på Halloween saker sen åkte vi till Gränby där jag köpte fett med te, en med whisky smak, wohooo, haha sksh luktade Baileys.. faktiskt. Jag köpte också fett gulliga spök tårtor, bild senare, nån gång. Nu ska jag äta, duscha och lägga mig. Det blir ju massor med inlägg innan jag sover! Oroa er inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0