If u want to know the secret, u have to play the game.

Asså, jag mår sjukt illa efter Hide & Seek. Filmen var skit bra, men skit läskig. Måste bara säga en sak.. det var min första.. officiella skräck film. Utan att röra på mig ur soffan. Så, där får ni. Där var min första. ELLER.. nej, en på bio, men den kändes fett fake, 3D och grejer, det var mer som SAW. Filmen får en 4/5. Varför fyra, vet jag inte. Den var jätte bra, men en femma.. nej den var inte perfekt. "Excellent" skådespeleri av Dakota Fanning, och Bob (Robert De Niro) är min favorit skådespelare, med Al. Så, ja, har inget o tillägga. Om ni har sett Secret Window med Johnny Depp, eller typ Righteous Kill, med Al och Bob, då.. så.. ja. Där sa jag nog allt, men ni förstår.
Här klistrar jag in Wikipedias beskrivning av filmen.
"En ensamstående pappa (Robert De Niro) försöker nå sin nioåriga dotter (Dakota Fanning) när hon skapar en läskig och inbillad vän. "Vännens" namn är så kallad Charlie. Dottern vägrar tala om vem Charlie är, men när hon väl gör det, då brakar helvetet lös..."
Come out come out whatever you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0