I wanna rock n roll tonight.

Lite piggare & gladare efter duschen. Nu sitter jag och tittar på Desperate Housewives. Helt spännande, oh my God. Carlos är fett ful utan sitt vackra skägg, men vi överlever, eller hur? Snart ska jag dricka hot chocolate och bara chilla. Åh, sen ska jag ta på mig Voulas strumpor som jag fick, det är Mannos & Georgios mamma. Älskar henne så mycket! Dom är så sköna att ha på fötterna, men eftersom jag tog den här duschen nu sitter jag utan dom & fryser fötterna av mig. Har haft på dom sen fredags, helt beroende.
NEJ! NU BRÄNNS DET. Jag har något problem, när jag fryser blir jag varm efter någon minut och då bränns det så det svider, alltså jag blir kokhet, jag älskar att vara varm på vintern, men det är ett problem för mig, att bli kokhet, för det gör så ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0