Grandpa has MSN.

Hej på er. Jag vaknade klockan halv 9 för att jag frös, och hade ont. Gick och tog alvedon, och la mig igen, har precis blivit om plåstrad, så nu mår jag lite bättre. Har tittat på All of us, Nanny & nu tittar jag på According to Jim. Men mormor är här, så nu ska vi äta. Älskar min TV. Vet inte vad jag ska göra idag. Är iallafall jätte glad, för jag mår väldigt bra! Eller, bättre, då.. Jag ska sitta vid mammas dator nu, för att hon har ganska många bilder på mig. Eller, det var ju jag som hade tagit hennes dator förut när hon inte satt med den, så jag har tagit massor med bilder, och sparat lite grejer också. Ska äta! Kommer strax.


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit vad jag hatar den bilden, ser ut som en "kändis kille" eller som om jag har 2 cm hår..........

2010-10-09 @ 23:41:53
Postat av: Nadia

haha asså..

2010-10-09 @ 23:59:23
URL: http://lastsummerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0