Goodfellas

Nu går Goodfellas på TV, ni som känner mig personligen vet att jag alltid har på en tröja med dom på, och ni som har varit hemma hos mig har säkert sett tavlan. Egentligen har jag bara bilderna för att alla mina favorit skådisar spelar där. I filmen, alltså. Iallafall så gillar jag inte filmen för mycket, den är för grafisk eller vad det heter. Det är ungefär som Saw, som jag inte ens vill gå in på, men det är som den filmen fast mafia versionen. Om ni älskar blod och.. asså, ja, blod, så kan ni titta här. Fyfan, nu byter jag kanal, det är nu det blir äckligt. Okej, I'm done, Pesci satte hans kniv i killens revben och högg honom i kanske trettio minuter. Det sprutar överallt. HAHA nu pratar dom om en svensk tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0