Första.

I'm back! Äsch, kommer sluta blogga om en vecka eller så. Jag har typ fem bloggar, orkar inte blogga på dom, detta kommer att vara som ett one night stand. That was harsh..
Idag har jag varit på match med Nadia, Uppsala mot Jämtland, vi vann med 3 p. Dålig match, hoppas det går bra för oss denna säsong. Nu var det ändå bara som en tränings match men.. Jag hoppas bara Mannos får spela mer. Annars kommer jag protestera, walla. Efter det, åkte jag till Stavros. Åt lite gröt, gick ut med Rocky, och härjade. Skoja, nej men. Mannos face rapade mig hela tiden, glöm aldrig att logga ut när du är ute med hans hund. Ugh. Men istället så tog jag och hans mamma kort på honom när han sov, ha. Tittar på Pretty Wild just nu.. Eller nej det tog slut, men jag tycker så synd om Alexis! Tess, hennes syster har jag pratat med flera gånger. Programet handlar mest om henne, älskar henne.
"Mannos"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0