For me to say

Hey hey! Sorry för dåliga uppdateringen, men jag har varit upptagen idag! Vaknade klockan tio, åt lite snabb makaroner till frukost, sen hämtade Linda mig och jag  jobbade. Slutade runt kvart över tre, hade köpt blommor till vissa, shit vad emotional det blev hahaha. Sen åkte jag hem med Linda, och då var Hanna där. Jag och Hanna åkte hem till mig, sen skjutsade mamma oss till stan. Vi åt sushi och gick till H&M. Skriver vad jag köpte i ett annat inlägg. Efter det rusade vi till bion & tittade på premieren av The Last Airbender i 3D. Jag blev jätte stolt över Uncle Iroh för att han kommer ifrån Iran, på riktigt. Alltså skådespelaren Shaun Toub. Jag gillade filmen, lite. Inte så mycket som Hanna gillade den. Sista delen var vacker, från där Princess Yue dog tills slutet. Slutade dåligt tyckte jag, men det är eftersom att det kommer en del två senare, ser det ut som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0