Embrace your curves

Ska hoppa in i duschen nu, sen blir det TV. Shit, klockan är bara åtta.. what to do, what to do. Äsch, kommer ångra mig efter duschen, kommer bli helt pigg. Tittar på Ullared just nu, förlåt, men SÄMST. Jag fattar inte meningen med ett varuhus? Yani som går på TV? Nu fick jag ett SMS från Mille, tydligen ska jag, Mille & Maria gå och bada på söndag. Vilken härlig dag det kommer att vara, en fin vinter dag. Sksh, vart ska hon. Nej men det kommer bli kul! Om vi ens gör det. So, why am I still talking about this? Överdriv man. Jag älskar när någon säger man istället för mannen! Låter så rasta farit.. Nej man, chilla man, jo man. Ha! Ska börja missbruka det nu. Jalla nu ska jag duscha, man.

Kommentarer
Postat av: nadia

hahah asså..

2010-10-25 @ 20:56:35
URL: http://adaora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0