EarthCAKE

Ska titta lite i min bok, sen blir det lägg dags. Haha, kan inte vänta tills halv fyra imorgon.. Talah har en photo shoot faktiskt. Juste, nu är det ju lov också. Gud vad skönt, ska vila ordentligt nu. Jag provade på en ny Halloween sminkning, för en halv timme sen. En drogad guidette blev det. Hahaha, palla, kommer inte ens visa bilden. Skit äcklig och drogad. Men här får ni en SERIÖS bild innan jag tog bort allt, ser inte bra ut.. men, jag var iallafall väldigt, väldigt brun, sen hade jag som kanske ni ser blå mascara på mina nedre ögonfransar och concealer färgat läppstift #POW. Okej, sista bilden fick ni också. We were quite high.. Jaja, godnatt, vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0