Don't hassle the Hoff.

Här är mina två första bästa vänner, med sin pappa på scen. Känner ni igen honom? Ledtråd, Baywatch. Jag brukar inte prata om dom så mycket, om jag gör det, gör jag det på mina bloggar. Jag kan berätta lite om dom, Taylor är äldst, hon har en pojkvän, som hon har haft i fem år, jag kommer ihåg när jag fick prata med honom på MSN förut. Justin heter han. Helt jobbig, hahaha. Taylor är skådespelare och sångerska, och har spelat med sin pappa i The young & the Restless. Dom har även en egen TV serie, som handlar om deras liv. Hayley, är skådespelare & sångerska. Hayley är ganska så stor nu i USA, hon spelar i ABC Huge. ABC är ju en utav dom största "TV företagen" i USA, så hon är med på TV ganska ofta. Jag måste erkänna, det är väldigt konstigt att se sin bästa vän på TV. Men jag har blivit väldigt van med det. Tay & Hayls har ett eget band, Bella Vida, och dom turnerade precis runt Tyskland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0