D-Gat

Jag tänkte på Danny idag, när jag vaknade. Vet faktiskt inte varför, men ja ja. Ni kanske kommer ihåg honom från herrarnas lag? För något år sen? Den första saken han gjorde, för flera år sen, när han såg mig var att skicka ett hjärta med händerna. Fett gullig. Efter det var vi som syskon. Han skjutsade mig till hans matcher, han kom till mina träningar för att se när jag fick utbrott, han skrattade åt mig som lugnade ner mig, han tillät mig inte säga fula ord, men han stoppade mig aldrig. "Danny, can I say something bad about them?" "NO." "Okay, they're all a bunch of motherfucxas" "LOL." Han brukade alltid ta mina smycken och mina solglasögon och posa med dom, han brukade alltid vara vid min sida, och tills idag frågar han mig hur jag mår, även om han inte är här. Här får ni en bild när han tvingade mig o ta kort på hans träningar. Och nedanför får ni en mini dokumentär eller något när han gav sitt pris till en annan spelare, för han inte förtjänade det. Kände han. Och längst ner har vi ett videoklipp där TJ, min andra homie, dom mobbade mig tillsammans, riktig liga, passar Danny & han slammar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0