Caramba

Hallå. Nu ska jag dra till FSK, ska titta på tjejerna som ska spela.. go Ella. Och hela klassen, typ. Uak, det finns en tjej i min skola som leker så mycket att jag vill bara.. nej, inget. Hon leker för mycket, och nu kommer hon få fett mycket luft i sig för jag ska vara i publiken. Jaja, life goes on. Ville inte skriva den meningen men vad, it's true. Hoppas matchen är bra, annars sticker jag till F-hov istället och tittar på damerna. Haha, förlåt. Pallar inte luft människor. Efter det får vi se vad som händer.. kanske äta på stan? Vet inte. Bio ikväll iallafall med Ella och grabbarna. Vi hörs senare! Förresten, mina bilder har inte ens kommit en. Palla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0