Bopping

Jalla, dags för dagens shopping bopping, två tröjor från H&M 149 kr styck. Fina va? Hade fett kul på Gränby med Shajwan. Emisigt. Blev värsta diskussionen på Burger King om oss, ni vet, vi är kända. Haha folk härjade. Mamma hämtade lite McDonalds till mig och mormor, och henne själv, så vi åt lite (förresten så drack jag te, vatten och åt en muffin på BK, tro inte för mycket) och pratade. Sen gick vi hem, drog en sväng vid ICA, säger ni så? Aa, iallafall, drog en sväng mäng och jag fick med mig Clerasil cleansing pads, som jag redan kan rekommendera, för det finns typ, vet inte hur man säger på svenska, men small beads i padsen, så man kan exfoliate your face. Jag känner mig som Sara Montazami som blandar alla språk, haha. Gud, jag måste sluta prata engelska hemma, börjar glömma bort svenska ord. Hope you guys like my poses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0