Blåbär kött

Allå. Jobbade idag, var lite knas, men det var fett roligt. Eller aa, med vissa barn. Sen hämtade Hanna mig på hennes cykel, vi cyklade hem till mig & hade partaj på något annat sätt. Vi drog till stan, och shoppade. Elr? Haha, inte riktigt. Sen åkte Hanna hem, och jag drog till Media Markt, och tittade på min dator. Det har blivit en "I'll consider it". Efter det så var det Scandic Star hotell eller vad det heter, palla, alla kom i typ cocktail kläder, så kommer jag i mjukis byxor, dom härjade, öppnade vin och grejer. Mannos hade match (Uppsala, jag säger Mannos, för jag pallar inte titta om inte han spelar, vi suger tyvärr) & vi torska med tre. Nu är jag hemma & vilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0