Bedtime stories.

Nu är det säng dags. Har på mig min mask eller vad det nu än ska vara, från apoteket, så I am ready to go to bed. Älsklingen väntar redan på mig, hon har tagit över hela sängen. Sover i mammas kontor med Talah idag, för att sängen är mycket skönare och på något sätt andas jag mycket lättare där.. jag somnar mycket, mycket snabbare. Imorgon ska jag till skolan, men på morgonen, dom tre första timmarna, kommer jag gå igenom ett helvette som sagt, och ja, om inte jag kommer hem gråtande så har det väl skett något mirakel.
Saknar verkligen Daniela, allt var så bra när hon var våran lärare. Nu är allt bajs, tack vare den där vampyren. Egentligen borde jag inte skriva så mycket om han/hon för vem vet vem som läser, Julia vet vem jag pratar om, Jon, till exempel. Önskar någon kan backa mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0